Free bananas for everyone!

När jag gick mot tåget möttes jag först av en sosse som gav mig två papper, jag har så svårt att säga nej till sånt så jag tar det och sen brukar jag slänga det xD Sen precis vid tåget möts jag av ännu en valarbetare, men en moderat :O Han bjöd mig på banan och bara ett papper (success!) :P Undrar hur många det är som går på "det gamla banatricket" :P

Jag ska ha matteprov kl tio över tio så önska mig lycka till >< Folk brukar fråga "har du tränat inför matteprovet" jag tränar aldrig inför ett matteprov, det känns så konstigt, jag pluggar matte när jag pluggar matte, jag tränar inte inför provet nån/några dagar innan för att jag inte kan...


Kommentarer
Postat av: Ange

Haha ok lycka till!

När jag tog tåget var det bara moderater där med sina bananer ;p men jag tog ingen ;)

2010-04-21 @ 08:54:01
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0